Tuesday, September 29, 2015

Ce inseamna o tamplarie din aluminiu


Am cumparat acea casa pe care  o doream de atat de multa vreme. Este o casa undeva intr-o zona de munte,  de fapt zona de trecere de la deal la munte. Acolo am sa ma mut definitiv. Mi-am dorit atat de mult si uite ca in sfarsit se intampla. Constructorul, proiectantul aceste doua entitati au fost de fapt doua firme ale caror directori imi erau cunoscuti pentru ca lucrasem cu ei inainte. Mi-au recomandat tamplaria de aluminiu

Asa am si facut. Am rugat sa fie facuta casa cu tamplarie de aluminiu. Nu o sa imi para rau, sunt sigura de asta! Stiu ca este foarte rezistenta, foarte usor de intretinut, ofera o izolare termica incredibila. Si pe mine exact asta ma intereseaza! Izolarea termina. Am sa locuiesc acolo vara, dar si iernile. O sa ma bucur de fulgii de zapada cazuti pe terasa dar fara sa simt frigulsau gerul de afara… Abia astept sa facem ultimele retusuri, ultimele finisari si sa putem locui acolo. A fost visul meu de mult timp. Si nu doar al meu, ci si al copiilor mei. Am vazut cum arata tamplaria de aluminiu la alte case, ca tot vorbeam de asta. Mi-a placut la nebunie! Arta cu adevarat, poate fi realizata din asa ceva. Am fotografiat cateva ca sa le duc baiatului meu cel mare sa compare.

Tamplaria de aluminiu are multe avantaje

Cand vorbim despre tamplarie de aluminiu vorbim de fapt despre o feronerie care rezista la cel putin doua zeci de mii de cicluri de deschidere – inchidere. Greutatea este redusa la minim, deci nu exista pericol in ce priveste presiunea asupra greutatii cladirii. Paleta de culori este absolut infinita, iar posibilitatile arhitecturale nu mai vorbesc… Am sa va arat fotografii cu casuta in care am sa locuiesc, este o bijuterie. Geamul este, evident, termoizolant, si exact acest lucru este ceea ce tine la distanta frigul pe timpul iernii si caldura pe timpul verii. 

E un vis devenit realitate. Avem doua nivele. Parterul si camerele de sus. Mansarda inca nu este gata. Acela nu poate fi considerat un nivel…inca.  Mansarda si-a adjudecat-o fi-miu cel mare. El vrea sa ramana acolo sa creeze. Doar el stie ce… E un visator, exact ca maica-sa. Cand o sa fie gata mansard, o sa fie fericit acolo, stiu asta cu siguranta. Va vedea cerul noaptea, stelele atunci cand cad…o sa fie sublim.

Tamplaria de aluminiu – costuri


Pretul tamplariei de aluminiu am observat ca este aproximativ dublu fata de cel al tamplariei din PVC. Dar merita. Am dorit calitate. Calitate voi avea. Numar zilele, de fapt sunt luni, la sfarsitul carora am sa ma mut cu familia, adica cu cei doi copii ai mei. Poate va veni cu noi si mama, sper sa vrea. Doar sa iasa la pensie pana atunci. Chiar imi doresc sa ne retragem intr-o zona absolut superba, asa cum e acolo unde avem casuta. Linistea este la ordinea zilei, nu avem mult de mers pe jos pana in oras, ca sa cumparam una, alta. O sa fie bine… presimt asta. Pentru mai multe informatii accesati site-ul : www.Securitinternational.ro

No comments:

Post a Comment