Monday, October 20, 2014

Freze de zapada introducere generala


Termenul “freza de zapada” ar fi in general utilizat pentru a face referire la suflantele de zapada si aruncatoarele de zapada. Acesta din urma, aruncatorul de zapada, ar fi o masina care foloseste o singura etapa pentru a elimina sau/si arunca zapada, in timp ce o freza de zapada ar folosi un sistem de doua etape pentru a elimina zapada prin lovire si impact.
Frezele de zapada ar fi o gama relativ variata de dispozitive utilizate pentru indepartarea zapezii din anumie zone in care aceasta nu ar fi intentionat sa fie pastrata, cum ar fi un drumurile de acces, trotuare, carosabile, cai ferate, pista, patinoare sau/si case, printre altele.
Ca si metode de alimentare, frezele de zapada ar putea folosi benzina, energie electrica sau/si un motor diesel pentru a arunca zapada intr-un camion pentru a fi tractata, sau/si de la o locatie la alta. Acest lucru ar intra in contrast cu plugurile de zapada, care ar fi folosite pentru impinge zapada in fata sau/si lateral (lopetile ar putea pot fi utilizate in mod similar, precum si anumite camioane de dezapezire).

Freze de zapada de tip “single-stage”


Aceste dispozitive ar fi utilizate pentru dezapeziri mai casnice, cu ar fi in gradina, la tara, in fata blocului, etc.
Frezele “single-stage” de zapada ar folosi aparent un rotor de viteza mare pentru a muta zapada intr-un camion sau/si pentur a indeparta-o din locatie intentionata. Rotorul ar fi, de obicei, in forma a mai multor palete curbate de plastic care ar muta zapada catre partea centrala a frezei. Aici s-ar afla unde s-ar afla tubul de descarcare.
Pentru operatiune de dezapezire pe scari relativ mai largi, in Rusia si Canada, de exemplu, s-ar folosi motoare cu reactie pentru eliminarea zapezii de pe cai ferate, autostrazi, aeropoarte si drumuri relativ mai extensive.

Freze de zapada de tip “double-stage” / “cu faza dubla”


Aceste freze de zapada de pe Motosape-motocoase.ro s-ar folosi de doua mecanisme separate pentru a facilita actul de dezapezire. Asa-zisul “melc”, si anume primul mecanism, ar impinge zapada spre rotor, care la randul sau ar arunca zapada din dispozitiv.
Dispozitivele de cu faza dubla pentru intrebuintari mai casnice ar fi in general auto-propulsante, utilizand, printre altele, senile si roti relativ mari cu lanturi pentru pneuri.
“Melcii” acestor dispozitive ar fi adesea augmentate foarfeci de zapada sau/si pini. In caz de blocaj mecanic, acestea s-ar fractura si rupe, prevenind astfel daunele care s-ar fi facilitat asupra dispozitivului, in sine.
Frezele “double-stage” ar varia intre freze de dimensiuni mai mici cu o forta de cativa cai putere si utilaje relativ voluminoase, industriale care ar fi puse in functione de motoare diesel de peste 1000 de cai putere ( ~746 kW).

Motosape-motocoase.ro: oferte variate pentru freze de zapada


In ceea ce ar privi diverse servicii si produse de dezapezire, www.Motosape-motocoase.ro ofera o gama relativ variata de freze de zapada, precum si alte diversitati de servicii si produse.

Majoritatea clientilor care au apelat pana in prezent la serviciile si produsele oferite de Motosape-motocoase.ro au mentionat, aparent, ca ar mai apela si in continuare, datorita calitatii acestora, cat si a preturilor avantajoase. Pe langa asta, orice colaborare ar decurge in mod eficient si rapid, crescand sansele de un parteneriat convenabil si fructuos pentru ambele parti.

No comments:

Post a Comment